beyzaagbkl şöyle ki Eray hoca şimdilik bana doğumla ilgili bir şey söylemiyor sormuyor da 21+3 oldum, cuma günü detaylıya giricem yine Eray hoca bakacak. Beni çok iyi sakinleştiriyor herşeyi çok detaylı anlatıyor memnunum genel olarak. Daha önce buradan okudığum kadarıyla normal doğuma öncelik veriyormuş siz kaç haftalıksınız? Bu süreçte ben hastaneye gidip geldikçe aklınıza takılan konularda hastaneye sorabilirim, sanırım siz burada ikamet etmiyorsunuz?