Pinaray0309 Günaydın Arkadaşlar ayakta olan varmi 15+3teyim inanılmaz bir ense ağrısına uyandım sırtıma kadar vuruyor oyuluomus gibi korktum şuan bide yanlızim normal mi bu aylarda