Defne2018 Antepli-yarim-2727 çok güzel gidiyoz oglumla bi sıkıntı yok şükür rabbime dün kontrolüm vardı 62 kilo olmuşum 58le başladım bebiş içinde 710 gr dedi bugün 24 5 olduk 27 haftada şeker yükleme var
Melekkiz_1 Antepli-yarim-2727 çok şükür herşey güzel minik kızım kıpır kıpır dün tetanoz ikinci doz vuruldum iki hafta sonrada covid aşısı olcm biraz endişeliyim ☺️🤰
Leylayz Antepli-yarim-2727 iyi şükür bazen bacak ağrısı ve kuyruk sokumu ağrısı oluyor, onun dışında iyiyiz şükür sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun
Zynpce 24+4 ile oğluşumla selamlar bizde tetanoz ilk dozumuzu olduk benim doktorum şeker yüklemesi istemiyor açlık tokluk testi yaptırdık biz 4 aralık randevum var bakalım ne alemde bebişim merakla bekliyoruz ☺️