Fatma2780 0+ ay yani yenidoğan başlığı olması lazım. Çünkü o biberon emziğinde tek delik oluyor. Sizin aldığınızda 2 delik var ve bebek için çok tehlikeli, akış hızı çok fazla. Avent güzel bir marka fakat bebekte gaz oluşumunu önleyici biberonlar var. Chicco yan başlıklı biberon ve Dr. Browns içinde gaz önleyici aparatlı olan modeli öneririm size. Yine aynı şekilde bu biberonlarda da meme reddi yaşamazsınız.