Btlcngl Siz ne karar verseniz de biraz bebeğinize bağlı bir durum aslında. Bebek ne zaman nasıl gelmek istiyorsa öyle geliyor. Ama her iki doğum durumunun da kendine göre zorlukları kolaylıkları elbette vardır. Birde doğum anı, doğum sonrası ağrı, ilk yürüme, iyileşme süreci tamamen bünyeye bağlı emin olabilirsiniz. Ben sezaryen oldum 3 ay olacak, ertesi gün ayaktaydım hatta beni ilk ayağa kaldırdıklarından sonra sürekli ayaktaydım hepte kendi işimi kendim gördüm, oğluma da kendim baktım 🤗