Arkadaşlar merhaba benim iki kızım var ikisindede rüyamda ultrasonda erkek olduklarını görüyordum çok şükür rabbim sağlıklı iki kız evladı nasip etti bana. Ben başka düşünmüyordum hatta buyukte konuştum heolr konu açıldığında herkese karşı aslaa diye söylerdim tabi olursa basım üstüne ama bilerek asla derdim. Ki korktuğum oldu yani korunurken hamile kalanlara şaşıp inanmazken başıma geldi. Tabiki başka şaşırdım ağladım korktum üzüldüm ama sonra alıştım çok şükür tek isteğim sağlıkla kucağıma almak. Ama insan ister istemez burdaki herkes gibi bende cinsiyeti merak ediyorum. Başta asla aklıma gelmedi cinsiyeti düşünmek zaten. Ne rüya gördüm ne hissetme durumu hiç olmadı. Sonra tabi telefonum susmadı herkes arıyor cinsiyet için. Bende merak etmeye başladım. Daha sonra ilk yine erkek diye gördüm sonra dedimki benim kızım olacak diğerlerinde erkek gördüm kız oldu diye. Daha snra hep kız olduğunu gördüm. Yada kıza işaret eden şeyler böyle çeyrek altın falan internet yorumunda kıza işaret yazıyor. Daha sonra yine küpe gördüm kupede erkek demekmiş falan. Yani anlayacağınız bu gebeligimde net bişey görmedim 😂 birde fotoğraf paylaşacağım onada anlayan yorum yaparsa sevinirim 🤭 https://resimyukle.io/r/JXsYb1e1Mt