merhaba kızlar ilk doğumumun üstüne 10 yıl aradan sonra 2. ciye hamile kaldım herhangi bi sezeryan ağrısı yada bebeğin tekmeler canımı yakmıyordu şuan 3 yaşına 4 ay var ve 3. cüye hamileyşm 31+5 im bebeğin tekmeleri içten sezeryan yerimi bazen çok acıtıyor acaba benim gibi yakın aralıklı doğum yapıp yaşayan varmı