Eymen72 ahhhh o gaz sancısı 🥺🥺 ben sezaryen oldum ertesi günü doktorum çıkarmazsan gazını taburcu etmem dedi ama çıkartamadım çıkartamadıkça o gaz dikişlerime baskı yaptı öldüm ağrıdan en son yalvardım nolur bişeyler yapın diye bağırsaklarımı rahatlatacak bir serum taktılar daha serumun yarısında hem gazımı çıkarttım ben tuvaletimi yaptım baya rahatlamıştım kayısı hoşafıda iyi geliyor bu arada 🌸