secoz akşam 7 de yattim 8 9 gibi suni verilmeye başlandı artık saat 10 11 oldu baş dönmem vs başladı rahatsız hissettim kendimi 6 cm açıklık oldu ama 12bucuk 1 falandi kalp atışları yavaşladı gece 3 te acil sezeryan alındım Kakasini yapmış zor temizledik dedi doktor zorlamayın eğer bebek kanalda değilse kendini doğum pozisyonuna almamışsa hiç yormayin ne bebeğinizi ne kendinizi. Ama herşey normal doğum a göre uyuyorsa acilmaniz falan şimdiden varsa deneyebilirsiniz yürüyün bol bol otur kalk hareketi yapın