SenHepMercimekOlarakKalacaksin benim pijama takımım var bi tane açılmam ş Nisa’n alışverişinden kalma onla idare ederim gecelik alacağım 150 Dedi o Da sırf millet gelecek ve önü düğmeli diye benim geceliklerim askılı diye yoksa almam .. takım takım 500 lira saçma bi daha zor giymem sende pijama normal bi yerden ,gecelik netten al