Kızlar 22 haftalık hamileyim bugün aşırı derecede kabızlık yaşadım tuvalette 40 dk boyumca ıkınmışım o ıkınma aşırı şiddetliydi tuvaletten çıktım uzandık sanki bebeğin tekmeleri karnımda değilde vajinadaymış gibi hissediyorum yani olduğu yerden daha aşağıda hissediyorum bebeği bu normal mi