ogretmen_anneee 36 haftalık oldum yarım saat bir saate bir WC çıkıyorum artık 🤦🏻♀️ Tuvaletin önüne yatak atmayı düşünüyorum var mı ben gibi olan 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
dudininannesi ogretmen_anneee 34+6 olduk bizde. Sık sık gidiyorum ve en kötüsü tam bitti deyip temizlenip kalkıyorum tekrar geliyor 🤦🏻♀️ İç çamaşırı değiştirmekten bi hal oldum 🤷🏻♀️
Liyuzamom ogretmen_anneee 31 haftalık olduk ne yarım saati 3 gündür falan 10 dk bir gidiyorum 😆🤷😭😭 bebek sanki çok aşağıda gibi hissediyorum zaten kasıklarımda o taraflarım çok ağrıyor
edanurciftci ogretmen_anneee yarım saatte bir iyi yine ben neredeyse beş dk da bi gidiyorum bazen tam kalkacakken tekrar oturuyorum 🤭🤭🤦🏼♀️🤦🏼♀️
edanurciftci ogretmen_anneee benim için başlıca eziyet gece lavaboyaya gitmekten uyku diye bisi kalmıyor
Buket_dadas ogretmen_anneee sen yine 36 sın bende 30+5 şim 10 dk bi lava bodayım sinir oluyorum bari deyse gam yemem az birsey geliypr bide ya sinirim bozuluyor
ogretmen_anneee edanurciftci bende çok zor uykuya dalan biriyim . Uyku problemim var nefes sesine uyanırım . Tam uyuyorum diyorum hooopp lavabo ihtiyacı
edanurciftci ogretmen_anneee uykuyla sıkıntım yok ama sürekli kalk yat çok zor oluyor ağırlaştığım için kalkmak bana eziyet gibi