Bebeğin kilosuna göre doktor sıklıkla çağırırmı aynı doktora arkadaşımla beraber gidiyoruz ve aramızda üç gün var onun bebeğine 1600 benim bebeğime 2100 kilo dedi doktor bana 10 gün de bir gel nstye bağlıycaz dedi ona 1 ay sonra gel dedi neye göre demiş olabilir aydınlatırmısınız