Melos1 Nerde yaptırdınız kızlar? Yada yaptırdınızmı gelene vermek için düşünüyorum da şartmı bilmiyorum
Asyaveannesi36 Melos1 ben kolonya ve çikolata yaptırdım aileye ve yakın arkadaşlarıma 🙂 tercih meselesi ama bir hatıra kalsın istedim
Saaki Melos1 burada biri şey yazmıştı ne kadar yakın olursa olsun banane çocuğunun magnetinden neden sakliyim diye o yazıdan sonra acaba bebek için anı olsun diye herhangi bişey hediye ettiğimiz kişilerde böyle düşünür mü diye düşünmeden edemiyorum
sehrengiz_8 Melos1 yaptırmadım kapı süsü ve takı yastığı yapacağım koronadan dolayı da en az 40 gün kimseyi kabul etmeyeceğim. Ayrıca gelen de olmuyor gereksiz masraf belli bir şeyden sonra herkes atıyor söz için yaptırdım da ne oldu herkes attı
Melos1 sehrengiz_8 dediğin gibi koronadan dolayı cok fazla insan geleceğini düşünmüyorum bende ama bize anı kalır diyede düşünmedim değil
Dunyabebek Melos1 alomagnet diye bir sayfadan yaptırdım gelene vermek icin bir hatıra olsun isterim. 30 adet tanesi 4.5 TL idi
derin1467 https://imgyukle.com/i/kKHhxR Ben bunun morunu yaptiriyorum magnet 15 tane en yakinlarima vericem
Miros Melos1 ben cok istedim ilk kizimda pandemi yeni patlamisti elimde kaldi hep cok sonra dagitildi simdide pandemi var ve yine ayni duruma dusmemek icin yaptirmicam