İlk 3 aylık dönemde tam haftamızı hatırlamıyorum idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı acilden giriş yapmıştım alttan muayene etti açıklık var mı diye bakmak için hiç kasma kendini bir yere ulaşmam gerekiyor kasma rahat ol dedi ve hiiiçç acımadı kendimi gerçekten rahat bıraktım çünkü. Oysa ki öyle bi anlatıldı ki çevremde çok kötü diyorlardı canımı teslim ettim diyen de vardı 😂 bence kendini rahat bırakmak en güzeli 🙂 Ve alttan muayene erken doğuma sebep olur diyenler içinde doktorlar, öyle olsa zamanı gelen herkese alttan muayene ederiz ve istediğimiz zamanda bebeği getirtiriz diyorlar çokta doğru söylüyorlar bence de 😄 Bebeğe ve anneye zarar verecek bir şey yapılmaz 🌺