Htcdre Kızlar sizce hangisi güzel https://imgyukle.com/i/kKTCac https://imgyukle.com/i/kKTnnb https://imgyukle.com/i/kKTS1R https://imgyukle.com/i/kKTyPt
Htcdre Mervenin_Mucizesi Siyah beğendim bende ama gri Çicekleri cokmu soluk gibi bilemedim kararsız kaldım
Mervenin_Mucizesi Htcdre valla pembesi de çok güzel aslında ben olsam siyah tercih ederdim sadece yoksa pembe de çok şık ve güzel duruyor çok begendim hatta şu an bende inceliyorum 😀
Anemoniasp Hangi rengi daha çok seviyorsanız onu alın. Bana pembe tatlı geldi. Ama ben bir pembe bir de siyah pijama takımı aldım. İkisi de sevdiğim renk.
Htcdre Anemoniasp bugün mağazaya gidip bakıcam hem denemiş olurum bedenlerine bakarım hem de hangisi daha hoş olursa onu alırım diye düşündüm 🥰
Carriebradshow Pembe olan çok hoş. Bende beyaz dantelli bi takım aldım suwenden hastane için. Fiyatlar epey inmiş kaçırmamak lazım :)