Mujde0808 canım ben o kadar yürüdüm içmediğim şey kalmadı benim gazım kendiliğinden çıkmamıştı çıkaramayınca da dikişlerime baskı yaptı çok ağrım olmuştu yalvarmıştım hastanede bişeyler yapın nolur diye bana serum vermişlerdi bağırsaklarımı rahatlatsın diye daha yarısındayken hem gazımı yaptım hem tuvaletimi çok rahatlamıştım