ecrnnisa Perşembe gunu idrar tahlili verdim hafif idrarimda kan görmüştüm ama doktor idrarda kan olmadığını bisey çıkmadığını söyledi dünden beri şimdi idrar yaparken hep kanda geliyor 5 10 damla şeklinde sizce nedir bu ya