8 aylık kızım var ve 1.5 aylık hamileyim doktorum karnındaki 7 aylık olana kadar emzirebilirsin dedi zaten tadı değiştiğinden o bırakır bile dedi gittiği yere kadar emzirmeye devam et dedi böyle bi durum içinde olmuş olan anneler veya önceden yaşamış olup sütü ne zaman kesmeliyim veya dediği gibi gittiği yere kadarmi emziriyim sizler nasil yaptınız ne yaptınız beni bilgilendirirmisiniz çevremdekiler diyo kesmelisin karnında ki küçük kalır kardeşinin hakkını emiyo olmaz öyle falan diyip daha çok bunalıma giriyorum kesmem gerekiyorsa nassil kesebilirim nasıl biraktirabilirim emzirmedigimde sütüm dolmuş olcak göğsüm siscek nasıl baş edicem 😞