Benimde 2tane var. İlk kontrolumde minikti şimdi büyümüş, büyümesi dogalmis. Benim doktorum bebeği etkileyen bişey yok şimdilik, doğumdan sonra tekrar kontrol ederiz, ilaç yada duruma göre operasyonla alırız, çok ciddiye alıp kafana takma dedi. Sizde öyle yapın. Sağlıklı günler 🙃