Denizyldzm Sybabyss devlet hastanesi vardı ordada pek randevu sıra falan bulamazsınız kalabalık oluyor ve bi doktorda kalamıyorsunuz Şemdinli ye gidip geliyorlar ama özel klinik var ise farklı tabiki 3 sene olacak biz tain olalı oradan hayırlısı olsun ☺️
Cananyildiz Sybabyss Benim eşim asker Canım henüz belli değil yazmayı düşünüyoruz O yüzden sordum ama farklıymış
Sybabyss Cananyildiz anladım canım burada asker olan arkadaslarda var memnunlar hatta kalmayı dusunuyolar