Carpelidusler 39+3 üz hiç belirti yok🤷🏻♀️ 41-42 ye kadar bekletir mi doktor herkes sabırsız🤦🏻♀️ Sancı gelmez ise suni sancı çok mu kötü? Suni sancı yerine sezaryen mı istemeliyim😞
Minikmucizem1 Carpelidusler bende kaşık agirisı war arada belden giriyor falan nisan da geldi snrm pembemsi kan geldi 3 4 damla ama açılma hiç yok bnde 39+1 im
Zynp53 Carpelidusler ben bugün 40+1 im yarın kontrolüm var eğer açılma olmazsa sezeryan a girricem doktorumla geçen hafta öyle konuştuk. Hiç açıklık yokken suni sancı vermem mantıksız dedi. Zor olacağı için sezeryan olacak
Ayyildiz Carpelidusler Carpelidusler bende 1cm açılma var nst de sancida çıkio ama bı gelişme yok yoğun mantar varmış bide onada çok üzüldüm :( her neyse ben de açılma olmasına rağmen bekliyoruz Ağustos un 22 sinde doğum bekliyorum bakalm Allah hepimize yardım etsin
Carpelidusler Minikmucizem1 bir sürü belirti var inşallah kendi sancın gelir kuzu bende hiç belirti yok🤦🏻♀️
NekwaSultan Minikmucizem1 Canim nisan gelsiyse sancin gelir benim 10 saat sonra geliyor sancim nişandan
Chilekkiz Zynp53 benim hiç açılmam yoktu suni sancıyla doğum yaptım sezeryanı ömür boyu taşıyacaksın kıyma kendine
Minikmucizem1 Carpelidusler war da kuzum açılmam hiç yok işte olmazsa ben beklemem 41 42 zaten sezeryan olmak isterim 40+1 de
Ayyildiz Carpelidusler hemde nasıl hergun doğurmak için dua ediyorum bı sizi duysam sancı korkuyorum 🤣🤣
Carpelidusler Minikmucizem1 evet küçük bir yerde yaşıyorum burada özeller almıyor hep özeldekimdoktoruma da gittim Doğum yapmıyorlar😞
Minikmucizem1 Carpelidusler ımm anladm kötü olmuş ya walla ben bilmiodum bizim kararimiza birakmiycaklarini
deletedmom351 Carpelidusler Ben 39+5 de gittim bana 40. Haftada gel dedi suni sancı vericez ama 39. Haftaya kadar yapmadığım şey kalmamıştı açılmam olması için ama yine de olmadı sezaryen oldum. Açılmam olması bana doktor bol yürüyüş bir de temizlik yap demişti bende işe yaramadı sende yarar belki yani sürekli hareket halinde ol. Ve sonuna kadar normal doğum iste. Baktın olmuyor zaten sezaryen sonu 😂
Bilgesss Carpelidusler Bende 39+1 sancılarım gelip gidiyor şimdi olacak diyorum geçiyor.Rabbim hakkımızda hayırlısını versin sancı ister oldum artık 😶
NekwaSultan Carpelidusler Canim perşembe dogum yaptım inan kendi sancin daha kotu benim bu 2. Dogumum Hic korkma ben yaptiysam herkes yapar Ebeni dr.u iyi dinle kisa zamanda kurtulursun inşallah