deletedmom27371 Ebru1908 bende 15+1 bulantılarım devam ediyor bel ve sırt ağrılarım başladı arada karın ağrım oluyor baya stres yapıyorum normal mi değil mi diye. Haftaya kontrolüm var bakalım kendini göstericek mi 😍
Damla04 Ebru1908 13 haftayım hamile gibi geçmiyor çocuğum maşallah 🧿 kanamama oldu mide bulantım oldu
Dilara0606 Ebru1908 uykular haram oldu ya uyuyamiyorum uyusam da uykudan uyaniyorum ağrılardan dolayı mide bulantısı cekiyorum hayla burnumda kaniyo arada bi bacaklar belim kisa ve net heryerim agriyo ve cok halsizim
deletedmom87894 Ebru1908 16+3☺️Çok iyiyz şükür hamile gibi hissetmiyorm ağrım sızım mide bulantım hiç olmadı😊bugünde cinsiyetini öğrendim oğlum olucak allahın izniyle
Ebru1908 deletedmom27371 benim 12 haftalıkken tahmin de bulundu 14 de netleşti bir oğluşumuz olacak nasipse 🌸😍 Rabbim gönlünüze göre versin inşAllah 🙏🏼
Ebru1908 Damla04 düşük riskiniz mi var neyden dolayı oldu kanamanız ? Aman maşallah diyelim nazar değmesin hep böyle geçer umarım 🙏🏼
deletedmom27371 Ebru1908 bize 13+1ken erkek demişti bakalım 16+1 de daha netleşir diye düşünüyorum. Eli ayağı düz sağlıkla vaktinde gelsin de 🤲🏻😍
Ebru1908 deletedmom27371 genel de erkek denildiği zaman değişmiyor diyorlar aynen öyle sağlıklı olsunlar da cinsiyetin bir önemi yok 😍
Ebru1908 Dilara0606 doktorunuzla paylaştınız mu bunları ama gerçi halsızlik uyku hali sürekli oluyor burun kanaması normal miymiş acaba☺️
Ebru1908 deletedmom87894 aman maşallah maşallah 🧿 bu sene erkek senesi sanırım bir çok postta erkek görüyorum bizim de cinsiyet erkek 😍
Dilara0606 Ebru1908 normal diyolar canim ya kan basıncı filan mi ne yukseliyomus ondan olabiliyomus agrilarda normalmis sordum siddetli olmadikca sorun etme dedi zaten
Dilara0606 Ebru1908 biz hayla ogrenemedik ya haftaya pazartesi ogrencez ins fotosunu atsam bi baksaniz olurmu
Gzm23 Dilara0606 yaa canım bende 17+3 de gittim öğrenemedim sakladı bebiş inşallah 3 hafta sonra detaylı ultrason da öğrenirim çok merak ediyorum yaa