Gebeliğin başından beri bazen şiddetli bazen daha az kabızlık şikayetlerim oluyor ve zorluyorum ister istemez 😒 ve bugün farkettim afedersiniz makat kısmında çok büyük değil ama şişlik farkettim dışa doğru bir kısımda sadece arada sızlama oluyor meme gibi 🤦🏻♀️ Başına gelen var mı doktora gitsem bir çaresi olur mu doğumdan sonra geçiyor mu görünce baya tırstım çünkü 🥺