Bir bayan burda nesquikli muzlu süt içtiğini ve bebeği çok beslediğini yazmıştı belki faydasını görürsünüz 🤗 ama benim bebeğim de bu civardaydı diye hatırlıyorum 40 haftaya hesap edilirse ve son zaman kilo aldığı düşünülürse çok düşük bi kilosu yok bence ve doktorum çocuğu şişmanlatmaya çalışmanın yanlış olduğunu söyledi her zaman tabii siz bilirsiniz