Merhaba kızlar 17 haftalık gebeyim kızımız olacak inşallah allahimin izniyle 2 sorum olacak size;
1) bebek annenin kanından beslenmeyi ne zman bırakıp annenin yediklerinden büyümüye başlıyor
2) bu dönemler de kasık bel ağrısı ve karında hassaiyetim var normal mi
Şimdiden teşekkür ederim 😍😍