Merhaba bebeğim 2580 doğdu ağlayarak çok hareketli bir şekilde dünyaya geldi ama solunum sıkıntısı oldu bir gün entübe tutulmuş bugün de kilo aldığını karbondioksit oranının düzeldiğini söyledi oradaki doktor sürfaktan verilmiş anne sütü istediler verdim sondayla veriyorlarmış ne zaman çıkar bebeğim küvezden yaşayan Aynı durumda olan var mı