2609nrgl Kızlar 4 gün oldu gelen giden yok ama karnımda şişkınlık hissediyorum ve beyaz akıntılarım var yarın test yapıcam adet zamanı akıntı olur mu beyaz şekilde ya da gebelik mi ki bu arada 4 gün önce kan testi yaptırdım ama 0.100 çıkmıştı
gulnurkrms 2609nrgl canım üzmek istemiyorum ama değerin çok düşük çıkmış olsaydi adetten 1 hafta önce bile kanda verirdi sonuç bence yapma test moral bozma uzun bir süre daha bekle olmazsan yap âdet gecikmesi hamilelik beklediğin zamn psikolojik de olmuyor
Sekerhamuru09 2609nrgl inşallah geç döllenme falandır canım güzel haberlerini verirsin en kısa zamanda 🙏
Sekerhamuru09 2609nrgl Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah gönlünüzü ferah tutun bende geç döllenme yaşamıştım güzel haberlerinizi bekliyorum 🙏🌸
2609nrgl gulnurkrms yani tabi ki olabilir ama hiç bu kadar gecikmedim ne kadar düşünsemde birde hafif Pco var 21 gün değerlendirdim bellide geç döllenme
gulnurkrms 2609nrgl ben de pkoluyum 4 sene çocuğum olmadı tedavi gördüm olmadı kendiliğinden oluverdi sonra şok olduk önce rabbimin izniyle tabiki sonrada faydası olduysa soğan suyu içtim deneyin
Amineberra 2609nrgl yaptım ama negatif benim önceki gebeliğim geç döllenme idi yine öyle olur düşüncesi ile biraz beklemek istiyorum kan vermek için önce ki düşük oldu birde eğer varsa ki gittiğim zman keseyim bebeği kalp atışını görmek istiyorum diğer türlü her hafta çağırıyor gidemiyorum nolur dua edinnnn
2609nrgl cocukhasretim ya idrar testi yaptım ama böyle varla yok arası o kadar silik bir çizgi var belki de ben öyle görüyorum bilmiyorum pazartesiye kadar bekleyip Pazartesi kan testi vericem