Kızlar merhaba 38+2 hamileyim ve 2. Hamileliğim ilk doğumum normal Buda nasipse normal gözüküyor geçen gün çatı kemiklerimde çok ağrı vardı yüremiyordum hatta uyamıyordum 2 yaşında oğlum var ve şu an çok zorlanıyorum yarın kontrole gideceğim ve doktor a suni sancı ile doğum başalatabilir onu sorucam size de sorum şu sizce doktor suni sancı ile doğum başlatır mı hiç ağrı açılma olmadan