Kbrznr Merhabalar 34. Haftada ikiz bebeklerim dogdu. İki haftadır küvezdeler iki gün makineye baglılardı sonra düzeldiler. Şimdide emme refleksleri olusmamıs hala burundan besleniyolar bu kadar zamana kadar olusmaması normalmi acaba internette beyinde sıkıntı olunca olusmuyor yazıyodu cok korktum😔
K_k1905 Kbrznr hiç öyle birşey yoktur boşverin siz interneti oraya başım ağrıyor yazsanız ölüm çıkarıyor insanın karşısına haftasından dolayı emme refleksi gelişmemiş belli ki ben 37.haftasınj falan tamamlayınca gelişeceğine inanıyorum siz de gönlünüzü ferah tutun olumsuz düşünmeyin bence alakası bile yok ferah olun 🙏
Ssgndz Canım içini ferah tut benımde 34 haftada kızım doğdu 8 gün sonra kuvozden çıktı, kuvozdeki durumuna göre seni emzirmeye cağırıyolar belki haftası daha erken gözüküyodur doğum zamanında. Üzülüp sütünü çektirme bol dua canım🙏🏻🌸
Kader6331 Ssgndz merhaba benimde erken doğum riskim var ve şuan 33+5 iz doktorum erken doğarsa en az 1 ay küvezde kalır dedi sizinki kaç kg dogdu
Ssgndz Kader6331 2417 doğdu canım ama benim riskim 32 haftalıkken başladı ve hep yattım yedim bol kaşar muz maden suyu cerez vs kilo aldırcak her seyi. Zaten bebisimin solunumu hızlı olduğu icin tuttular ama 100gr kilo verdi öyle cıktık kuvozden