Burcuosman _ipekkkkk merhaba benim de gobegim yok gibi 30+1 haftalığım. Gobek deligimin aşağısı hafif şişkin
_ipekkkkk Burcuosman Aynen benimde öyle sepet gibi 🤣🤣 bazen top gibi bişey kafası herhalde gerisi nerde bu çocuğun diyorum 🤣🤣 bide zayıf minyonum 🤷♀️🤦 yapısal herhalde
Burcuosman _ipekkkkk bende minyonum. Aynısı oluyor yuvarlak bir sey dayanıyor karnimin altına. Kafa sanırım ama gerisini hissetmiyorum. Cocuk neremde bilmiyorum 😂