Hastanede terligin bı önemi yokki.. Hemşireler ay ne güzel terlik giymiş mı diyecek? yoksa siz sancı çekerken terliklerim de pek güzelmiş diye mi düşüneceksiniz?… Hastaneden getirdiğiniz terlik bir de pis olacak 100 derece suda kaynasa bile ölmeyen bakteriler virüsler olabiliyor(ki siz maksimum 30 derece makinaya atıp temizlendi sanıp evde giyeceksiniz tekrar)… Hastanede kullan at terliklerden kullanın ya da plastik terlik alıp eve gelince yıkayıp + alkolle silin… Ben otellerden fazladan verdikleri havlu terliklerden attim valizime, kullanıp kullanip atacağım kullan at otel terliği mis… eve pis terlik sokmaya gerek yok… Hastanenin mikrobu virüsü.. ne gerek var…