DILOS06 1 saattir falan bebegim cok çok asırı hareketli birde hareket ettigi zaman alt tarafta igne batması gibi anlık acı olusuyor altta baskı hissediyorum 2 cm acılmam var zaten dogum belirtisi mi sizce bu ? 35+6 yız
Meryeminannesi1- DILOS06 Ben 39+5 teyim 36 dan beri aynı hissi yaşıyorum ama gelen giden yok Perş suni sancı alcam
sivlimglsh Bende 35 haftalığım aynı belirtilerim var sanki bugün karnım aşağı inmiş gibi de geldi ama açıklığım var mı bilmiyorum dr kontrol etmedi şimdiye kadar? Sen açıklığını nerden biliyorsun acaba erken değil mi muayene için
DILOS06 sivlimglsh ben 2 hafta hastanede yattım 33 haftalıkken sancım cıktı nstde daha sonra dogum basladı hap ve serumla durdurdular dogumu 2 doz ciger gelistirici yaptılar 3 4 cmydi acılmam sonra 2 cm dediler sancılarım durdu acılmam ilerlemedi taburcu oldum
Deletedmom62627 Bende 35+3 üm birebir aynı şeyleri yaşıyoruz ama açılmam varmı bilmiyorum. Biri benide aydınlatabilir mi acabaa🤗
Mervenurns 38+6 yım bende hafif bel aprısı ve regl agrısı gibi agrılar oluyor sadece sancı nişan vs hiçbiri yok maalesef