Kızlarrr ben 22 mayısta bebeğim gelişmediği için 9 haftalıkken kürtaj oldum ve tıkıldık kalp atışını duymaya gittik kürtaj günü için gün aldık .Tam 5 ay sonra hamile kaldım sağlıkocağına gittim betayı öğrendim 4 haftalıkmış ve doktorum 3 hafta sonra ultrasona girmem gerektiğini söyledi özele randevu aldık bu perşembe kontrolüm varrr ve çok heyecanlıyım umarım bebeğimin hiç bir sorunu yoktur bir kalp atışını duysam ohhh dicem ☺️☺️😍