Olcay_1352 Merhaba hanımlar İlk 12 hafta çok kasık ağrıları yaşadım 16haftalğZ şuan ağrım Yok denecek kadar az normalmidir
Eliff7111 Bende hiç bir zaman kaşık ağrısı olmadı 16+5 yetim mide bulantısında olmadı hamilelik belirtisi sadece bol uyku ve yorgunluk halsizlik oldu birde burun tıkanması yani kişiden kişiye belirtiler değişiyormuş, ağrınız olmaması normal
Olcay_1352 gizzzy35 Bende öyle hatta kilo bile almadım herşey Yolunda demişti doktorum Perşembe gidicem tekrar endişelendim
gizzzy35 Olcay_1352 Bende cuma günü gideceğim. Geçen hafta 4lü tarama yapıldı sonucu için. İnşallah temiz çıkar korkuyorum
Pnaar34 gizzzy35 e nabiza dusmus olabilir sonucunuz. Benim 1 gun sonra cikmisti cunku. Daha once de bİ konusmustuk aklim sizde kaldi 🌸 guzel haberlerini alalım insallah 🙏
gizzzy35 Pnaar34 Baktım maalesef düşmemiş. 7-10 gün arası çıkar demişlerdi bana zaten hastane de özel ama.. İnşallah sorun çıkmaz teşekkür ederim 🙏