Kızlar 33 haftalık oldum. Dün muayene oldum bi sorun yoktu. Bugün iç çamaşırımda ıslaklık farkettim ama akıntı mı su mu anlamadım. Doktoruma yazdım, dogumhane de bi baktır dedi. Ben de korkuyorum çatala mı çıkarırlar beni acaba?
son zamanlarda okuyorum hep erken doğumu tetikler diye. Bi yandan da korkuyorum suyum geldiyse diye. Ne yapacağımı bilmiyorum
Çatala mı çıkarırlar böyle bir durumda