Mirayasya ilk gebeligimde Sezeryan istedim kendim. Normal doğumda da korkuyodum. 9 ay boyunca hep korktum. Ama doktoruma çok guveniyodum. Doğum sabahı kalktım akşam 7 de olacaktı. Dusumu aldım fonumu çektim makyajımı yaptım. Hiç ağrım sancım yoktu gittim hastaneye. Ama korkudan esmer tenim sap sarı olmuştu 😂😂 aldılar beni tabi ameliyathaneye bı girdim geri döndüm kapı yüzüme kapandı güya kacicam 😂😂 sonra anestezi uzmanı geldi öyle güzel konuştu rahatlattiki beni. O konurken doktorum hiç elimi bırakmadı. Bı rahatlık geldi bana. Belden ignemi yaptı sinek ısırığı gibi bişey hiç acimiyo. Sonra yattım müzik eşliğinde sohbete başladık. Ben doğum baslicak diye beklerken kızımı verdiler bana o an anlatılmaz yaşanır 😍 iyiki epidural olmuşum dedim. Her anı çok güzeldi bide zaten anestezi uzmanı çok önemli bizim ekip çok iyiydi. Ertesi gün çıktım evime hemen ayaklandim bol bol evde yürüdüm hiç yatmadım. Bir haftaya iyilesmistim. Şimdi ikinci doğumum yine epidural olcak doktorum aynı anestezi uzmanım aynı. Hiç korkum yok rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🤲 ❤️