Nurklc38 Kızlar çatı muayenesinden sonra doğum ne zaman olur? Bugün baktı doktorum rahimde yumuşuma var açılır şu anda açılık yok dedi. Peki ne zaman açılır be doğum sancı vs ne zaman başlar bilgisi olan var mı ?
Ozge343 Nurklc38 2 hafta önce oldum ne su gelmesi ne de açılma hiçbiri olmadı.. Yani herkeste çatı muayenesinin ardından doğum başlar diye bşy olmuyor cnm
Merveonay Nurklc38 benim çatı muayenesinde 1 cm açıklık vardı ama gecesine suyum geldi canım doğumu tetikleyebiliyor kimindede hiç birşey olmuyor
Nurklc38 prensesannesiiiiii Diğer postum da var istersen oku canım :) ama inan hiç acımıyor bizi korkuttuları kadar bile değil. Öyle bir korkuyla stresle gittim ki hastaneden çıkınca korktum şey bu muydu yani diye kendime güldüm 😂🤦🏼♂️
prensesannesiiiiii Nurklc38 ben 21. Haftada kanama nedeniyle vajinadn muayane oldum elle baktı acımadı ama bazen diyorum acaba aynı değil mi o acıyor mu diyorum ya inşallah acımaz oda
Nurklc38 prensesannesiiiiii 2 parmağıyla bakıyor zaten aynıdır canım korkma stres yapma kasma kendini yeter
gokturkefe Nurklc38 banada aynısını söyledi canım üzerinden 2 hafta geçti ses yok rahatı yerinde birde o kadar temizlik hareket yapıyorum sabahtan akşama kadar 😂
Nurklc38 Canselyaren Açılma var mıydı ? Bende rahimde yumuşama var dedi normal doğum yaparsın müsait dedi ama açılma yoktu anlamadım yanii açılır rahimin yumuşamış dedi
kubraaaaaa13 Nurklc38 ilk gebeliğimde çatı muayenesini ilk 37de yaptı 39. Haftada tekrar yapıp Rahmi uyarmıştı o haftanın sonunda doğurmuştum 😅 şimdi ikinci gebeliğim 40+5 halan gelen yok 2 gün önce muayene etti bası çok yukarıdaymış biraz indirmeye çalıştı ama hala gelmediğine göre işe yaramadı 🥲
Terspektif Nurklc38 valla onu en iyi doktorun anlar. Bana 37 de çatı muayenesinde 39 u çok rahat görürsün dedi 2 cm açıklığa rağmen. Ve 39+6 da doğurdum gerçekten.