hazaltolga1 kontrol normal geçti nst iyi çıktı sancı falan yok yine 😁 ultrason da falan hep 3 aralık gözüküyordu doğum hep Perşembe günü adet dönemine göre hesaplayalım 10 aralığa kadar dogmamasi normal 10 aralığa kadar bekleyelim dedi 😏 ben az kaldı diye sevinirken gün uzadı 😒