Sultann1603 37+3 olduk ne zaman gelck bu kız ya çok yoruldum artık sizce bu hafta gelirmi dersiniz yoksa haftayami gelir bahisleri alaym😅😅
Betl Sultann1603 gelmiyor 39+2 olduk gelmiyor aralığı bekliyor benimki doktorlara güvenim kalmadi 40 haftadan erken gelir dedi 39+6 yi kastetti sanırım
Derensmom Sultann1603 40+4 te doğurdum oda doktor sezaryanla aldı artık hiç geleceği yoktu😅😅ne kadar beklerseniz o kadar inat edip gelmiyorlar
67gl67 hazaltolga1 aynı gidiyoruz sizinle ama hiç bı belirti yok çok inatçı çıktılar gelmek istemiyorlar 😂
Sultann1603 Derensmom kocam stresten kendini yedi bitirdi ne zaman doğacak diye adam uyuyamiyo benide strese sokuyo 😅
Derensmom Sultann1603 biz son kontrole gelmiyorsa alın demeye gittik düşünün o dereceydik birde ağustosun sıcağında 😂😂şimdi 3 aylık bazen hamileliğimi özlüyorum bu günlerin tadını çıkarın elbet doğuyorlar
MineG kubraaaaaa13 illa ki gelicek o kadar sabır etmişsin gelir yakında belki bu gece gelir belli olmaz 🤷🏼♀️
kubraaaaaa13 Sultann1603 suni sancı istemediğim için bekliyorum ne kadar daha duracak bende merak ediyorum 10 aylık doğacak bu gidişle 😂
Sultann1603 DefneRana hamileliğin basından beri bel ağrısı cekiyorum şuan dha çok zorluyo o yüzden doğmasni istyrm artk😏
DefneRana Sultann1603 aynı bende ikinci gebeliğim çok zor geçti ilki çok güzeldi. Bel ağrısı kasık ağrısı şuanda yürüme problemi uyku problemi vs ne ararsanız var maalesef ve artk çok zorluyor.