acabakim ateş hiç yapmadı ilk gün 4-5 kere çok ağladı hatta pişman oldum niye yaptık diye bende onla bir ağladım ertesi gün sanki hiç birşey yokmuş gibiydi çişiyle pişti dikişleride kendi kendine düştü yok oldu 1 haftayı bulmadı tamemen iyileşmesi 5 gün anca. Biz lazer yaptırmadık ama eski usül yaptı doktorumuz araştırdık lazeri uygun bulmadık belki lazerle 3.gün tamamen iyileşiyodur