Mucizem82 bilmiyorum belki benim başka sıkıntılardan ama beslenme düzenim bu sekıldeydi gece 2 3 te uyuyordum 12 de kahvaltı oda çok bişey yemiyor akşam yemeği ara öğün yaptım kızım çokta karnımda gelişmedi o yüzden ne kadar erken kahvaltı bence o kadar iyi hamılelık demek beslenme demek