Azrasare Kızım 2 yaşında Doğum yaptığımda 3 yaşında olacak maalesef daha henüz odasını ayıramadık yatak odasında beşikte yatıyor bebek doğmadan önce yakın zamanda oda yapıp ayırmak istiyorum . Odam çok büyük değil iki yatak koymam imkansız ranza almak istiyorum kullanışlı olsun istiyorum önerebilceginiz model marka var mı kullanamam var mı 😘
Harunnisa Azrasare imkaniniz varsa odasini ayirin bence gece bebek ağladığında rahatsiz olur oda kalkar surekli bebekle ilgilendiginizi gördükçe kiskanabilir benim fikrim tabiiki ama herseyi göz önünde bulundurun
Azrasare İşte bebek doğrulmadan ayırmayı düşünüyorum hatta şuna sekiz haftalık hamileyim bir ay sonra felan ayrılan odayı ki alışsın odasına ama güzel ranza bulamıyorum emin olamıyorum