Kızlar 23+1’im karnım yeni yeni çıkmaya başladı. Zaten bayadır şişlikten vs pantalonlarımı giyemiyordum taytla vs idare ediyordum şimdi onların da karın kısmı sıkmaya başladı. Çok merak ediyorum sizler ne giyiyorsunuz hamile kıyafeti pantalonu vs aldınız mı? Çeşitte bulamadım hamile kıyafetlerinden. Sadece e-bebekten bir pantalon aldım. Zaten o kadar şiş hissediyorum ki göğüslerimden dolayı da hiçbir şey giymek istemiyorum sadece tayt bol sweat ama kendimi böyle kötü hissediyorum. Sizler ne yaptınız hamile kıyafeti aldınız mı? Almadıysanız alternatif ne yapıyorsunuz önerileriniz var mı? Çünkü şimdiden böyleyse sanırım sonlara doğru hamile kıyafeti vs gerekecek gibi duruyor.