Edibeda Allah’ım sizi birbirinize kavuştursun sağlıkla sıhhatle inşallah 🙏🏻 çok mutlu oldum. O süreçleri yaşadıktan sonra sizde benim gibi psikolojikmen çöküp ama daha da bilinçlenerek daha güçlü oldunuz değil mi ? Ve bu süreçte kendinize, bebeğe, yediğinize, içtiğinize ve istirahatinize daha çok dikkat edip hamileliğinizi çok çok daha bilinçli geçiriyorsunuzdur. Bu yazılar bana moral oluyor ve benim daha güçlü kalmamı sağlıyor, çok teşekkür ederim ❤️