PamukveAnnesi ben de kullanıyorum. Doktora sordum bu durumu genelde sezeryan oluyor çünkü kan sulandırıcı kullandığın için Doğum sırasında içten kanaman olabilir bu nedenle benim o kanama alanını açık bir şekilde görmem gerekir. Normal Doğumda bu kanama alanını geç fark edebiliyoruz ama illa böyle bir şey olacak değil o zamanki duruma göre bakacağız dedi. Yani evet kısmen böyle bir şey var. Benim eşim söylemişti bana böyle bir durum varmış diye onun üzerine doktora sormuştum bu cevabı aldım