Ceyliinnn bende çok üzülüyorum hep dua ediyorum Allah’a ülkemizin geleceği için. Ama hanımlar aslında en büyük rol bize düşüyor evlatlarımızı öyle guzel yetistirelim ki vatanina milletine hayırlı vatandaşlar olsunlar, biz şuan pek bir şey yapamiyoruz ülkemizin düzelmesi için, ama evlatlarımızı donanımlı yetiştirirsek ahlaklı ve akıllı olurlarsa bu ülkeyi kalkındırabiliriz. Çünkü en başta cahil toplumdan kurtulmak gerekiyor. Hem ekonomik hem de iç meselelere bakınca çok üzülüyorum,mesela kadın cinayetleri, hayvanlara bile yapilan tecavüzler çok ağrima gidiyor ama bu toplumu iyileştirmek de bizim elimizde. Sevgi dolu, barışçıl, bilgili yetiştirelim çocuklarımızı inşallah.