Aysunozb canım ben ilk dozumu 17 hafta ikinci dozumu 20 haftam da olmuştum
Sevdaelmc canm hamilelikten önceyi sordum tesekkrler cvp için
Ggamzeee 2 doz sinovac 1 biontechmi oldunuz ?
Buseozdemir evet
Aysunozb 9 +5 canım. En son aşımı Temmuz ayında olmuştum.
Bebeğim düşmüş hamileyken aşı olmayın ben oldum bebeğim gitti
O kadar üzgünüm ki ağlamaktan gözlerim şişti kimsem de yok tek başıma acımı yaşıyorum
Hako3423 kaç aylıkken vuruldunuz acaba
1.aylıkmış vurduğumda 4. Haftamda