ElifNbglsahin İyi akşamlar hanımlar yarın sabah 10 da sezeryana alınacağım dualarınızı bekliyorum 🤗 heyecan korku hepsi bir arada ikinci gebeliğim bir kızım var oğlum olacak Allah nasip ederse sabah 8lerde hastanede olacağım 37+0 oluyorum
Duygudogn ElifNbglsahin ElifNbglsahin ewet canim o endise korku panik bendede war malesef daha öncede ayni seyleri yasadigim icin birazda korku war tabi
Didemmmmm ElifNbglsahin Allah yardımcın olsun🙏🏻🙏🏻 Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
ege_ayaz_mom ElifNbglsahin canım hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 bide bişey sorucam canım neden 37 haftalikta alıyorlar bebeğini normalde 38de yada 39da alıyorlar mesela beni 39 hafta 2 gün olunca alicaklar 🤔
sumeyraballl ElifNbglsahin gözün aydın canım benim doğum sonrası inşAllah çabuk toparlarsn darısı bize inşAllah 🤲🏻😊
Zeyzeyu19 Bu haftalarda dogudugunda illaki sezaryan olcak diye bir kaide yok degılmı ılk gebelıgım bilmiyorum da 😣
ElifNbglsahin Zeyzeyu19 yok benim İlk gebeliğim sezeryan olduğu için bu da sezeryan mecburen 😅 39 a kadar bekleyecektim fakat sancılarım çok var artık bu kadar bekleyebildi
Minikmucizemm24 ya Rauf - 287 kez doğumum kolay geçmesi için ya hafız 998 kez hem annenin hem de çocuğun doğumu sağlıklı atlatmasi icin Bol bol oku canım Allah kolaylık versin inşallah
ElifNbglsahin ege_ayaz_mom sancılarım çok var cnm bu kadar dayanabildik geçen hafta ciğer geliştirici iğne oldum progestan kullandım bugün 37+0 olunca alalım dedi doktorum yoksa 36 da geliyordu
Aslhn18 ElifNbglsahin 37+0 erken degilmi sezeryan olucaksınız sanırım 38 den önce almıyorlar normalde
Zeyzeynoo ElifNbglsahin Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah korkularını ağrılarını acılarını alsın inşallah sakinlik versin Rabbim 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
ege_ayaz_mom ElifNbglsahin himm anladım canım peki kilosu falan nasıl canım inşallah sağlıkla gelsin bebiş 🙏💕