Merhaba arkadaşlar 18 haftalık gebeyim,sol mememde kitle çıktı 1 cm.Devlet hastanesi biyopsi istedi ,özel üç ay sonra gel bakalım büyüme küçülme varmı dedi çok kötüyüm herşey üst üste geldi.18 hafta bana 18 ay geldi.Plesenta rahime çok yakın,riskli gebeyim bebeğin ikili testi yüksek riski çıktı.simdide mememde sıkıntı çıktı çok yoruldum .Bu durumu yaşıyan varsa lütfen yazabilirmi 😔